Coș de cumpărături
 ()

7 aspecte de luat în considerare pentru depozitarea inteligentă în birou

Descoperiți soluțiile inteligente de depozitare și creșteți eficiența în birou!

S-a întâmplat vreodată să vă supere căutările îndelungate a documentelor depozitate necorespunzător sau a pixurilor și a dosarelor de rezervă în birou?

Utilizarea optimă a spațiului la nivelul cel mai înalt - depozitare eficientă în birou

Utilizarea eficientă și ordinea în spațiul de birou sunt esențiale pentru productivitate și pentru un flux de lucru fluid. Soluțiile inteligente de depozitare, cum ar fi suprafețele de perete încorporate, soluțiile inteligente pentru uși, dulapurile de depozitare a dosarelor suspendate, sistemele de rafturi și containerele de birou asigură cea mai bună utilizare posibilă a spațiului și accesul ușor la instrumente, documente, dosare sau alte obiecte. Descoperiți cum puteți face din biroul dvs. un mediu de lucru ordonat, funcțional și inspirat cu ajutorul acestor practici ingenioase!

1.) În cazul în care spațiul din birou este limitat

Dacă doriți să folosiți eficient tot spațiul disponibil, încastrarea/montarea pe pereți este o idee bună. Sistemele SLIDE și SLIDE PUT ON vă permit să folosiți întreaga suprafață de perete pentru depozitare.

2.) În cazul în care spațiul este restrâns

Dacă biroul dvs. nu dispune de mult spațiu, veți dori să alegeți soluții inteligente pentru uși. Ușile glisante (SLIDE), pliante (ROLO) și deschise (OPEN) permit o depozitare eficientă fără a ocupa spațiu din biroul dumneavoastră.

3.) Dacă doriți să găsiți rapid obiecte și documente

Dacă aveți nevoie să scoateți un anumit instrument sau document la un moment dat și este esențial să lucrați într-un mediu organizat, atunci un dulap de depozitare pentru dosare suspendate este alegerea perfectă. Modul de depozitare de tip FILE este ideal, deoarece este ușor de utilizat și vă oferă acces nestingherit la documentele dvs.

4.) Dacă nu este necesară o soluție cu închidere

Iar dacă aveți nevoie doar de o depozitare simplă, însă aveți nevoie de acces instantaneu, sistemele de rafturi pot fi o soluție excelentă. Rafturile RACK sunt practice și ușor de utilizat.

5.) În cazul în care proximitatea este criteriul principal

Cu containerul nostru de birou, puteți păstra lucrurile esențiale la îndemână, plasându-le chiar lângă birou. Containerele CONTI OFFICE vă oferă această variantă practică de depozitare.

6.) Dacă sunt mai multe ferestre

Dacă nu doriți să pierdeți spațiul de sub ferestre, vă sfătuim să optați pentru dulapuri de birou cu înălțimea redusă.

7.) Dacă vă gândiți la compartimentarea spațiului


Pe lângă depozitare, designul potrivit al spațiului de birou poate fi, de asemenea, un factor esențial. Dulapurile noastre de depozitare de 1000 mm și 1400 mm înălțime, LIGHT 1400 și LIGHT MINI, sunt ideale pentru compartimentare.

Este important să aveți în vedere consecvența, utilizarea spațiului și accesul ușor pentru a crea un mediu de lucru productiv pentru echipa dumneavoastră. Faceți clic pe link pentru a afla mai multe informații și pentru a alege soluția de depozitare pentru birou care se potrivește nevoilor dumneavoastră!